Eigenlijk heb ik altijd al intresse gehad in 3D. Op de MSX computer ben ik er al veel mee bezig geweest . Op de MSX eens het getal 2 gemaakt dat draaide om x, y, en z-as. Helemaal geschreven in Z-80 assembly . En dat was niet echt makkelijk, omdat vermenigvuldigen niet bestond in Z80-assembly. Dus viel niet mee om dan met sinus,cosinus en tangens te werken . De MSX had er ook zijn handen vol aan. En dan was de 2 nog gewoon doorzichtig, dus niet zoals nu met textures er op. Het lukte nog net om er een 16x16 pixels scroll bij te zetten . (het getal 2 trouwens omdat het mijn 2de demo was. Deze demo staat ook nog ergens op de sunrise floppys). Ben nu nog steeds met 3D bezig, misschien binnenkort een spel...

3D realtime------------------> Swets in 3D
Als je karakters voor spellen wil maken or speciaal effects voor films wil maken. Kortom als je 3D leuk vind, dan moet je Blender downloaden.

Voorbeelden ------------------> Karakter in Blender
Software
Technische tekening maak ik , de laatste tijd, met Solid works

Voorbeelden------------------> Solid Works
Swets Hobby Homepage
Arjan Swets
Arjan Swets
Arjan Swets on LinkedIn
Swets Hobby Homepage
Arjan Swets
Arjan Swets