Taal:
Eigenlijk heb ik altijd al intresse gehad in 3D. Op de MSX computer ben ik er al veel met 3D bezig geweest. Op de MSX eens het getal 2 gemaakt dat draaide om x, y, en z-as. Helemaal geschreven in Z-80 assembly. En dat was niet echt makkelijk, omdat vermenigvuldigen niet bestond in Z80-assembly. Dus viel niet mee om dan met sinus,cosinus en tangens te werken. De MSX had er ook zijn handen vol aan. En dan was de 2 nog gewoon doorzichtig, dus niet zoals nu met textures er op. Het lukte nog net om er een 16x16 pixels scroll bij te zetten. (het getal 2 trouwens omdat het mijn 2de demo was. Deze demo staat ook nog ergens op de sunrise floppys). Ben nu nog steeds met 3D bezig, misschien binnenkort een spel...
3D realtime

Als je karakters voor spellen wil maken or speciaal effects voor films wil maken. Kortom als je 3D leuk vind, dan moet je Blender downloaden.

Technische tekening maak ik , de laatste tijd, met Solid works
---